Pages

Tuesday, June 26, 2012

owh lamanya tak ketemu di sini..

aiyo. lamanya tak update di sini kan??

kenapa kenapa kenapa?

awak kan tak keje. duk umah je kan? kenapa takleh nak update blog awak yang dah lama terbiar ni??

eh eh. biar pun saya suri rumah jerrr, saya bekerja jugak ya. lagi lama dari awak awak yang keje ofis tu. 24-7 okay. hehe.

alhamdulillah, amir faheem sudah pun 9 bulan lebih dan dah nak masuk 10 bulan dah pada 1 July ni. alahai, cepatnya masa berlalu kan. dah besar pun budak kecik ni. dan tetiba mama dia ni dah terpikir nak bagi adik kat dia. ops?? masih terlalu awal kah? hehe

insyaAllah akan ku rajinkan diri untuk menulis di sini. actually niat di hati ni, macam-macam nak share. especially kisah-kisah dan tips macam mana nak membesarkan amir faheem, yang maybe boleh jadi panduan pada mommies lain. and also apa-apa yang ku rasakan berfaedah untuk di share. macam resepi masakan yang sedap ke. buku parenting yang best ke. my journey as a nursing mom and macam-macam lagi.

tapi nanti lah. di lain post yep nnt?

so, di kesempatan ini, sementara faheem masih lagi tidur tu, saya nak kongsi la dgn awak-awak semua, yang june lepas saya dah berjaya bukak satu butik online. khas untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. jemput jenguk and shopping di MamaSyai Boutique ya. dan sila Like di Facebook : MamaSyai Boutique. banyak baju menyusu seperti nursing dress, nursing kurung dan blouse yang sesuai untuk mommies ada di MamaSyai Boutique. shop now to enjoy 5% discount. and we offer free shipping! :)

segala support anda sangat la dihargai. wish me luck ya.

last but not least. nak share ini


No comments: