Pages

Friday, July 31, 2009

sy suka minum susu


gud morning~
smoga hari ini hari yg ceria lg sempurna buat kt sume yep.
:)

ye. menurut pd tajuk post ini.
sy nk ckp pd sume.
yg sy suka minum susu.
susu itu sedap okay~~

yep. sakit belakang sy br2 ini telah memperkenalkan sy pd susu ANLENE.
inilah susu ANLENE yg sy minum tu. :P

ehe. i think. ini lah hikmah nye sy menderita sakit belakang.
kesakitan ini lah yg telah menyedarkan sy bahawa susu ini sedap~~
kesakitan ini lah yg telah membiasakan diri ini kepada tabiat meminum susu yg d percayai bagus. esp kepada gadis2 spt sy.
kesakitan ini lah yg ... urgh. sudah lah. ehe
apa2 pun.
i hope. mmg betul la ia dpat supplykan bekalan kalsium yg seckup nye pd sy.

i know. pembaca budiman mesti terpkir kan.
knapa lah gadis semuda sy ni. (muda ke? :P)
minum susu.
well. mmg rs diri ini kurang kalsium. smpi jd penyebab pd sakit belakang ku ini.
n alhamdulillah. sakit tu xde dah.
insyallah maybe sbb amalam minum susu pg n malam sebelum tidur.
sbb tu lah sy minum susu ANLENE ini. sy nk hilangkan sakit belakang ini.
n it works~!!

so my girlfrens out there.
jom cuba minum susu ANLENE ni.
ehehe
sedap~~

chowz~

4 comments:

Charlz said...

knape x upload skali gamba tin anlene tu kat sini? baru la nampak sket impact promotion n recommendation u :P hehehe mcm tv adverts plak syai ni LOL

i like!! XD

syaima' said...

em. sbb i x bawak camera.
n my hp camera x best.
nnt2 lah.
btw. thanks for ur suggestion`!!
i loike~~

mye said...

google je gamba anlene tu syaima.. haha!
cuba minum?? err.. i think i will stick to my coffee. ;p

syaima' said...

ahaha.
aah kan.
im so malas nk google.

cuba la mai.
gud for us girls.