Pages

Monday, September 20, 2010

selamat hari raya aidilfitri

salam semua. 

biar pun lambat, tapi saya nak ucapkan juga,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI to all.

MAAF ZAHIR BATIN ye.

menyelitkan satu gambar raya tahun ini. vouge and glamor je kan. haha

terutamanya pada kawan-kawan baik saya, walau di mana pun kamu berada,

saya sayang kamu semua, maafkan segala salah silap saya selama kita kenal, samada sengaja atau pun tidak. ekh? ekh? :)

banyak benda sebenarnya nak cerita. sebab saya rasa saya banyak belajar dan sedar tentang banyak perkara bila menyambut raya tahun ni. isk isk. tapi nanti lah. busy-busy.

btw,

nak ucapkan HAPPY BELATED BIRTHDAY to my babe Saa. selamat menjadi tua. dan semoga terus bahagia dan mendapat jodoh yang baik-baik. ameen

oyenk. saya culik gambar ini taw. ngeh ngeh

dan kepada my babe Atex. selamat menjadi tunangan orang. semoga kamu berdua terus bahagia dan cepat-cepat ke jinjang pelamin. ameen. dan sorry sangat-sangat sebab tak dapat hadir sama di hari bahagia kamu. insyallah kawen nanti saya pasti datang. hiyyah`~

 
atex dan room mate beliau, oyenks 

babe anes, babe atex dan babe oyenk. wakil kami semua. hehe

dan to my little brother. ahmad syamim tuan hassan. happy becoming birthday. semoga terus happy dan menjadi lebih matang. :)

meam di kanan sekali. :)

owh. betapa banyak nya kerja yang harus disiapkan dalam 2 minggu ini. chaiyo syaima'~!!

mwahs.

No comments: