Pages

Wednesday, February 10, 2010

apa yang anda rasa kalau


mana mana orang yang anda jumpa. merenung anda macam seolah-olah andalah SITI NURHALIZA. :P or anda tak pakai apa pun di badan. or. ibarat macam anda ni hantu yang tiada kaki?

anda rasa diri hot?

anda rasa diri anda pelik?

anda rasa bangga tak hengat?

or..

anda rasa cemas/cuak sebab takut ada apa2 melekat di gigi or pipi or di muka?

well. saya rasa malu n awkward.

sigh~

p/s: mengarut aje~ :D

4 comments:

tuan hassan's daughter. said...

eeeeeeee :P

Charlz said...

nk juga dia COMPARE diri sendiri dengan CT Nurhaliza kan kan? cover line je ckp malu... :P :P

kHaiRuLdiN said...

mungkin sbb sebelah awak tu ada lelaki yg berkumis cam datuk K.. kan??

syaima' said...

haha. well. no komen yep`~ hehe