Pages

Sunday, March 27, 2011

special project yang tak menjadi

hi semua.

kali ni saya nak cite satu cerita yang agak sedih. hampa jugak bila mengenangkan ini.

dulu, saya ada terfikir nak bagi sesuatu yang istimewa untuk mereka mereka yang istimewa dalam hidup ini. sempena hari bahagia saya pada 11 Disember lepas. namun akibat kekangan budget dan masa. saya terpaksa kensel aje. ye la. satu tu boleh cost smpi berpuluh-puluh hinggit`~! dah la mereka-mereka itu ramai. bukan berkira. tapi saya berpijak pada bumi yg nyata. masih byk lagi komitmen dan duit yang perlu dibelanjakan lagi untuk big day itu.

ingat, nak print, and then gulung comey-comey, and letak riben pink for girls and riben biru for boys. pastu letak dalam paper bag. tapi. sebab tak jadi pada saat saat akhir tu, saya tukar pada sabun ros je. i hope you guys like it.

okay, benda yang saya maksudkan ni ialah gambar-gambar di bawah ni. satu untuk my beloved housemates.


satu untuk my beloved muggles.


and satu lagi untuk anep and mai. tapi saya memang tak sempat buat untuk diorang.

ingat nak print untuk sorang satu tapi apakan daya. saya post kan sini je la ek? nak hilangkan rasa terkilan yang masih ada. hehe.

kalau lah boleh diputarkan masa, rasa macam-macam nak buat and ubah untuk buatkan majlis kawen tempoh hari lagi perfect. hehe. but can i?

till then, nikmatilah my ayam masak merah and sayur kangkung goreng yang saya masak untuk semalam. hehe. saje nk show off? :P

alhamdulillah, hubby suka. :) syukur dapat suami yang tak cerewet bab makan. masak apa pun gerenti habis. hehe

2 comments:

Che Cha said...

hahaha comel betul ko ni.

hati2 en.suami....jangan la ter'pregnant' sekali. makan sodaaaap je syaima masak. =p

Pn Syaima' said...

mmg dah pun. sabar je la. :P