Pages

Sunday, October 24, 2010

teaser untuk

1. hantaran yang saya gubah khas untuk encik bakal suami tersayang :)


2. baju nikah saya


3. tudung nikah saya


less than 2 months to go.

berdebar debar jantung ini memikirkan hari itu.

harap semuanya berlangsung dengan baik dan menurut seperti apa yang dirancang.

hati ini sebenarnya lebih risau memikirkan jumlah tetamu sebenar yang akan datang.

any bride to be or sape-sape yang ada pengalaman untuk share macam mana nak agak jumlah tetamu yang akan hadir? tak nak lah ada yang datang, tak dapat nak makan dek sebab makanan habis.

takutnya kalau tersalah estimate.

huhu.

Ya Allah. semoga semua nya okay. especially on the weather. and the food. and the. er. semua lah senang cite. hehe.

till then, nyte-nyte.

^___^

4 comments:

Charles Tan said...

can't wait!! :D

syaima' said...

make sure u come. n with lotsa presents. hehe

NaNa said...

syai!.

x lame dah kan?..:)..

tasabanye nak tgk hasil ariani tuh..hehe..

p/s:nak kad..:P

syaima' said...

biasa je u tudung tu. very the simple one. hehe

nk kad? meh message me ur address k.